پنج استایل با تیشرت مشکی برای آقایان

راهنمای کامل ست کردن تی شرت مشکی در استایل مردانه

امروزه تیشرت ها نقش بسیار مهمی در استایل آقایان ایفا میکنند و برای تمام فضاها و موقعیت ها نیز مناسب میباشند.
توجه داشته باشید لباسی که می پوشید تنها یک پوشش نیست، بلکه در هر جمعی، در نگاه اول، با ظاهر و استایلتان مورد قضاوت قرار میگیرید.
رنگ مشکی/سیاه نماد قدرت و چیرگی می باشد وتیشرت مشکی از آیتم های اساسی است که هر آقایی باید در کمد لباس خود داشته باشد و اگر به درستی استفاده شود  میتواند جلوه ی خوبی به استایل شخصی شما بدهد.
هم برای پوشیدن زیر کت،گزینه ی مناسبی است و هم برای یک استایل کژوال. هرچند انتخاب تیشرت مناسب کار راحتی نیست، اگر بخواهید جذاب به نظر برسید.
این مقاله یک راهنمای کامل برای استایل کردن تی شرت مشکی میباشد.

در این مقاله میخوانید:

  • انواع تیشرت مشکی
  • تیشرت مشکی با ژاکت
  • ست کردن تیشرت مشکی با کت و شلوار
  • استایل غیررسمی با تیشرت مشکی
  • تیشرت مشکی با شلوار جین
  • تیشرت مشکی با شلوار جاگر




  • انواع تیشرت مشکی

مهم ترین فاکتور در انتخاب تیشرت، نوع یقه تیشرت است.
 تیشرت یقه گرد رایج ترین نوع بین مردان است. بعد از آن تیشرت یقه هفت محبوب تر است که اغلب با ژاکت ست می شود.




  • ست کردن تیشرت مشکی با کت و شلوار

رنگ کت تاثیر بسیار زیادی بر تعداد استایلهایی که میتوانید ایجاد کنید، خواهد داشت. رنگ کت میتواند انتخابهایی که در ترکیب با شلوار جین دارید را محدود کند بنابراین با دقت بسیار زیادی آن را انتخاب کنید.
البته ست کردن صحیح کت و شلوار با تیشرت مشکی به مهارت نیاز دارد، در صورت ست کردن صحیح، ظاهر جوانانه و مدرنی را ایجاد میکند اما ست کردن اشتباه آن باعث میشود شلخته و بد سلیقه به نظر برسید.
کت و شلوار طوسی روشن در کنار یک تیشرت مشکی جذاب، گزینهای عالی برای استایلهای رسمی و غیررسمی به شمار میرود. این رنگ کت و شلوار جوانانه، مدرن و شیک است.
این استایل به ویژه در افرادی که تناژ رنگی پوستی تیره دارند، بسیار زیبا به نظر میرسد. نتیجهی این ترکیب ظاهر مرتب و زیبایی است که برای موقعیتهای رسمی کاربرد دارد.
حتی میتوانید کراواتی از طیف رنگی کت انتخاب کنید تا با تناژ کت و شلوارتان هم ست باشد.



  • تیشرت مشکی با ژاکت

 یکی از شیک ترین و خلاقانه ترین استایل ها، ترکیب ژاکت و تیشرت مشکی است.
هیچ محدودیتی برای ست کردن ژاکت با تیشرت مشکی وجود ندارد، به خاطر خنثی بودن رنگ مشکی، جزییات طرح و رنگ ژاکت بیشتر به چشم می اید و توجه بیشتری جلب میکند.



  • تیشرت مشکی با شلوار جین

شلوار جین با سایز مناسب، از ضروری ترین آیتم های کمد لباس آقایان است. اندازه جین باید کاملا در قسمت های دور کمر و پاچه و بلندی، مناسب شما باشد. شلوار جین آبی تیره، طوسی تیره و مشکی، از رنگ هایی هستند که کلاسیک اند و با لباس های مختلف می توان آن ها را ست کرد.
شلوار جین همراه بسیار مناسبی برای تیشرت مشکی است.فیت بودن شلوار، یک نکته ی مهم برای خلق یک استایل جذاب میباشد.
و همینطور ست کردن با شلوار سفید یا جین های روشن تر جسارت بیشتری نیاز دارد و این استایل به ویژه در فصل های گرم تر بسیار کاربردی ست.



  • تیشرت مشکی با شلوار جاگر

خوشتان بیاید یا نه، شلوار جاگر در سال های اخیر به یکی از ترندهای استایل مردان تبدیل شده است و همیشه بهترین گزینه برای ست کردن با یک تیشرت مشکی چسب هستند.
هرچند که این استایل مرسوم تر هست اما افراد زیادی شلوار جاگر را با تیشرت های اورسایز ست میکنند و استایل شخصی خودشان را می سازند.

 لازم به ذکر است که در نهایت همه چیز به انتخاب و سلیقه ی شخصی شما بستگی دارد.


(1 امتیازها)

create آزانس دیجیتال مارکتینگ چیتا today 01/07/27 visibility 124 بازدید

هیچ نظری وجود ندارد
در حال ارسال. لطفا صبر کنید...